cms
Wyłączny importer na Polskę!
  • Twój koszyk 0

    Brak produktów

    0,00 zł Dostawa
    0,00 zł Suma

    Koszyk

Newsletter

Godziny otwarcia Pon-Pt: 8-16
Telefon: (58) 572 22 44

Witaj gość

Gwarancja i zwroty

1. Na każdy sprzedawany produkt udzielana jest 24 miesięczna gwarancja. W każdym przypadku producent jest stroną rozpatrującą reklamację i od niego uzależniony jest czas jej rozpatrzenia. Okres gwarancji podany jest w opisie przedmiotu.

2. Producent nie dostarcza w okresie reklamacji produktów zastępczych.

3. Jeśli produkt ma wadę fabryczną , jest źle spasowany lub nie można go poprawnie użytkować, prosimy o opisanie usterki i wykonanie jak najdokładniejszych zdjęć.

4. W przypadku stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia przedmiotu w momencie odbioru należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera doręczającego przesyłkę. Każdy kurier dysponuje stosownymi formularzami. Pomagamy dopełnić wszelkich formalności i reprezentujemy Klienta przed firmą UPS w dochodzeniu odszkodowania. Tak zgłoszona szkoda rozpatrywana jest nieraz dłużej niż 28 dni roboczych. Każda pozytywnie rozpatrzona reklamacja zgłoszona w ten sposób skutkuje wymianą przez nas towaru na wolny od wad lub uszkodzeń. Prosimy pamiętać, że protokół należy wypełnić koniecznie w momencie odbioru przesyłki – protokoły zgłaszane następnego dnia są najczęściej rozpatrywane na niekorzyść Klienta.

5. Jeśli Klient stwierdzi, że otrzymał produkt o innym numerze katalogowym niż zamawiany, czyli nastąpiła pomyłka w momencie wysyłki z magazynu lub też towar został źle zapakowany przez producenta – prosimy o pilny kontakt. Sposób oraz formę wysyłki towaru należy ustalić z naszym konsultantem, tylko wtedy jesteśmy w stanie pokryć ewentualne koszty. W przypadku braku identycznego produktu na stanie magazynowym Klient może zażądać zwrotu pieniędzy. Nie odbieramy paczek za pobraniem!

6. W przypadku niektórych produktów wymagany jest profesjonalny montaż. Zakładając produkt we własnym zakresie Klient bierze na siebie odpowiedzialność za prawidłowe jego funkcjonowanie.

Jeżeli szukasz porady lub masz wątpliwości skontaktuj się z obsługą sklepu...
(58) 572 22 44
info@apshop.pl